пʼятниця, 8 травня 2020 р.

«Нові тренди в соцмережах під час карантину» (вебінар)


Під час карантину в тренді стала захисна маска, звичайне життя зупинилось, але відкрились нові можливості онлайн. Кав’ярні приймають замовлення у вайбер, проводяться майстер-класи онлайн, онлайн-навчання, віртуальні подорожі, різноманітні челленджі в соцмережах…
08 травня 2020 року відбувся вебінар на тему «Нові тренди в соцмережах під час карантину», організований Українським Народним Домом. Спікером вебінару був Микола Андрощук - інтернет-маркетолог, який працює у сфері SMM, спеціалізується на Email-маркетингу, дизайні, таргетованій рекламі. Спікер проговорив про активність користувачів, про сприйняття інформації; про онлайн-івенти, наскільки вони будуть затребувані після завершення карантину, тренди та тенденції в соцмережах. Наголосив, що контент повинен бути цікавим і корисним, щоб утримати увагу аудиторії.
Ми повинні відверто говорити, розповідати про справжнє життя, реальні проблеми та потреби, страхи, надії, про досвід, успіх та досягнення.
Учасники поділились про своє життя в онлайні.


Немає коментарів:

Дописати коментар