Під час карантину в тренді стала захисна маска, звичайне життя зупинилось, але відкрились нові можливості онлайн. Кав’ярні приймають замовлення у вайбер,
проводяться майстер-класи онлайн, онлайн-навчання, віртуальні подорожі,
різноманітні челленджі в соцмережах…
08 травня 2020 року відбувся вебінар на тему «Нові тренди
в соцмережах під час карантину», організований Українським Народним Домом. Спікером
вебінару був Микола Андрощук - інтернет-маркетолог, який працює у сфері SMM, спеціалізується
на Email-маркетингу, дизайні, таргетованій рекламі. Спікер
проговорив про активність користувачів, про сприйняття інформації; про онлайн-івенти,
наскільки вони будуть затребувані після завершення карантину, тренди та
тенденції в соцмережах. Наголосив, що контент повинен бути цікавим і
корисним, щоб утримати увагу аудиторії.
Ми повинні відверто говорити, розповідати про справжнє
життя, реальні проблеми та потреби, страхи, надії, про досвід, успіх та
досягнення.
Учасники поділились про своє життя в онлайні.
Немає коментарів:
Дописати коментар