середу, 26 червня 2019 р.

"Дотик"

25 червня бібліотекарі ОТГ, які підвищують свою кваліфікацію на двохнедільних курсах в Чернівцях, мали змогу переглянути документальний фільм Аліни Степаненко «Дотик» (2015) в кіноклубі медіа-просвіти з прав людини Docudays UA при Чернівецькій ОУНБ ім. Михайла Івасюка.
Фільм розповідає про відчуття самотності дитини в родині, про ходіння від кімнати до кімнати з безуспішними намаганнями  торкнутися тата й мами, намацати їх у своєму житті. 
Проговорили проблеми батьків та дітей що залишається дуже актуальним і сьогодні. Дійшли висновку, що взаєморозуміння між людьми можливе лише при спілкуванні. Це стосується батьків із дітьми, особливо при вирішені проблем. Зачепили питання – «Що для вас означає любов?», «Як ви розумієте, що таке щаслива сім’я?».



Ось деякі вислови: «Любов – взаєморозуміння, радість, щастя. Любов – це все. Любов до дитини – турбота з «розумом», дружба з дитиною. Щаслива дитина – люблячі один одного батьки»; «Щаслива сім’я -  це сім’я в якій панує взаєморозуміння, повага, довіра, гармонія. Сім’я в якій всі здорові і дбають один про одного. Взагальному щаслива сім’я – це сімя в якій панує взаєморозуміння, повага, довіра і гармонія. Щаслива сім’я – це сім’я в якій панує любов».    

Немає коментарів:

Дописати коментар