середу, 27 січня 2016 р.

Електронне самообслуговування для клієнтів Укрпошти


Укрпошта інформує про систему електронного самообслуговування при замовленні послуги «Прискорена пошта». Ця система дає змогу клієнтам «самим надсилати листи та посилки», завдяки сервісу «Особистий кабінет» на сайті підприємства.

Алгоритм роботи системи електронного самообслуговування є досить простим та зрозумілим: по-перше, щоб розпочати користуватися системою необхідно зареєструватися на корпоративному сайті Укрпошти.

Далі клієнт має внести необхідні дані онлайн, обрати вид доставки: «Склад-склад», «Склад-двері», «Двері-склад», «Двері-двері», та наклеїти спеціальний роздрукований ярлик на поштове відправлення, яке він бажає надіслати.

При замовленні доставки за принципом «Двері-двері» необхідно ще додати інформацію про бажаний час прибуття кур’єра для забору відправлення. Крім того, необхідно вказати контактний номер адресата для того, щоб здійснити йому доставку відправлення у бажаний час.

Таке поштове відправлення необхідно лише передати кур’єру або піти до поштового відділення й відправити його.

Після здійснення першого замовлення створений клієнтом аккаунт поступово наповнюватиметься інформацією про всі здійснені пересилання. Система електронного самообслуговування автоматично перевірятиме внесені адреси та визначатиме поштові індекси.

Якщо клієнт здійснює багато відправлень одним і тим же адресатам, то заповнювати кожного разу адреси отримувачів не доведеться. Сайт Укрпошти автоматично буде заносити всі дані про адресатів у журнал активності.

Послуга дозволяє споживачам не лише готувати відправлення до надсилання, але також відслідковувати статус усіх надісланих відправлень, за допомогою трекінгової системи, та замовляти додаткові послуги.


Немає коментарів:

Дописати коментар